Hm ... geriausia kuro akonomija yra tvarkingas aytomobilis + apgalvotas vaziavimas . Automobilis- tai normaliai sutvarkytas,be jokiu "navarotnu "sparnu ,padangos pagal sezina ir pripustos iki arba net 0.1 - 0,3 bar virs normos,stabdziu suportai nezkepe,kaladeles pilnai atsokusios ( senu ,virs 20m VW ir Audi turi tokia liga- stumokliukai pr. stabdziu uzsieda-nebeatsoka),tepalas variklyje - bent jau pusiau sintetinis . Vaziavimas- isnaudojant reljefa ,nesistengiant pajudejus prie sankryzos iki kitos atvaziuoti pirmam, nevirsijant 90 km/h trasoje ... oi,dar daug galima butu isvardinti bet pagrindas butu toks - stengtis,kad kuras degdamas kuo maziau sildytu stabdziu kaladeles ! Kai kurie prades kritikuoti sita teigini,bet jei gerai pagalvosite,suprasite,kad tai tiesa
Kaip sake Klarksonas is Top gear kai su Audi A8 4.0tdi dare taupumo testa "Never ever use the brakes" jeigu gerai pamenu trasoj jis padare ~7.5l vidurki, su V8 varikliu
Redaguotas Donnce 2011-05-08 14:40
Bies fon Gadkij parašė:
Hm ... geriausia kuro akonomija yra tvarkingas aytomobilis + apgalvotas vaziavimas . Automobilis- tai normaliai sutvarkytas,be jokiu "navarotnu "sparnu ,padangos pagal sezina ir pripustos iki arba net 0.1 - 0,3 bar virs normos,stabdziu suportai nezkepe,kaladeles pilnai atsokusios ( senu ,virs 20m VW ir Audi turi tokia liga- stumokliukai pr. stabdziu uzsieda-nebeatsoka),tepalas variklyje - bent jau pusiau sintetinis . Vaziavimas- isnaudojant reljefa ,nesistengiant pajudejus prie sankryzos iki kitos atvaziuoti pirmam, nevirsijant 90 km/h trasoje ... oi,dar daug galima butu isvardinti bet pagrindas butu toks - stengtis,kad kuras degdamas kuo maziau sildytu stabdziu kaladeles ! Kai kurie prades kritikuoti sita teigini,bet jei gerai pagalvosite,suprasite,kad tai tiesa
Pritariu 100 %, nors puse metu vazineju uz dyka (kuro atzvilgiu), bet arteja diena kai teks ekonomisko vaziavimo mokytis..
ebz726 parašė:
Kur imanoma, stengtis stabdyti varikliu, nes tuo metu kuras visai nepurskiamas Tiesa, tik TDI galioja.
Galioja ne tik TDI - dauguma siuolaikiniu auto turi vadinama <priverstines tuscios eigos voztuva> - tiek jau mineti TDi,tiek ir benzu varomi,ar net dujomis su IV kartos sistema. Kuras uzdaromas,jei paleidi gazo pedala,o apsukos virs 1700 ( cia nuo modelio priklauso-diz zemiau) . Be t cia taip pat reikia vadovautis sveika nuovoka- teko vaziuoti su mikrobu,kurio vadyla(vairuotoju nepavadinsiu ) pries sankryza mazino greiti nuo 5 iki 2 pavaros perjunginedamas pavaras paklausus,ar stabdziai nesveikuoja,isgirdau,kad taupo kura kazin,ar sutaupytas kuras bus = sankabos+greiciu dezes remontui ??
Dar siulyciau ziureti kuo toliau i prieki ir planuoti ar dar begetis,ar jau nebe,kada stabdyti ir t.t.
As jei is tolo matau raudona sviesaforo signala,stengiuos is pradziu pristabdyt, riedant sulaukt zalios ir tada gaunasi nesustojus vaziuot toliau. Nes kiek zinau,kad masina isjudinti is vietos reikia nemazai energijos. Esu puse vilniaus pravazeves tik su pora sustojimu Nzn kiek sutaupiau,bet kazka turejau sutaupyt. Biski kuro,biski stabdziu,biski sankabos
Beje,del tos pacios TOP GEAR laidos,tai ten Jerremis sake i kalna iriedet,o nuo kalno spustelt daugiau,ar atvirksciai?
Pritariu visiems auksciau issakytiems patarimams
Gal pratesiant diskusija kazkas pasigirs savo rekordais lyginant su gamintojo deklaruojamomis sanaudomis? idomu butu
as ir vis bandau suskaiciuot kiek ryja manoji,bet tai ka ten primatuosiu kaip is kanistru piluos bet buvo atvejis,kaip kolonkej uzsipyliau pilna baka DK ir variau,greiciai buvo tiesiaja nuo 110 iki 140 km/h, 4 zmoniu ekipazas ir plius bagazineje daiktu su kaupu pramyniau 300km ir vel pilna baka pyliau ir vidurkis ant trasos gavosi 5,36L, tai sakyciau dar visai normaliai ji valgo o miesto rezimu,aisku koks ten pas mane ir miestas,bet manau gaunasi 6 kokie nedraskant
liudzmaris parašė:
kuro nenaudojimasstabdant varikliu galioja ir seniesiems TDI varikliams?
nu kur eletroninis variklio valdymas,ten turi veikt sitas bajeris. Pas mane darbinej SDI,tai net is garso girdisi kada issijungia kuro padavimas ir kada isijungia
liudzmaris parašė:
kuro nenaudojimasstabdant varikliu galioja ir seniesiems TDI varikliams?
sita lb senai jau suzinojes esu perskaites straipsni internete kad stabdyti geriau pavaromis ir riedeti nuo kalno ne laisva pavara o ant pavaros.sitas dalykas galioja dyzeliniams varikliams kuriuu kuro sistema valdoma elektra, kompu
Duba parašė: Dar siulyciau ziureti kuo toliau i prieki ir planuoti ar dar begetis,ar jau nebe,kada stabdyti ir t.t.
As jei is tolo matau raudona sviesaforo signala........:
Duba, rekordais nėra ko girtis, bet tavo aprašytas važiavimo stilius yra gana sveikintinas. Tik... aš žmogus iš kaimo, niekaip mieste negaliu suprast kodėl visi lenda priekin už manęs... Manau, kad visi tokie landukai paskui forume rėkia: mieste ima 15 l/100!
Viską lemia tik mašinos tech. stovis ir važiavimo stilius. Ir visai nesvrbu ar tavo TDI ar karbas ar dar kas panašaus...
Vaidinimas pinigus kainuoja, bet tau jų niekas ir nebegrąžina...
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Redaguotas Bamperis 2011-05-09 21:28
Koks dar vaidinimas.. Man laikas kartais brangesnis buna. Vaziuoju pencininko rezimu tarkim 6 litrai, vaziuoju taip kaip reikia - 7. Nuo 1 litro nubiednesiu? Nu tikrai ne. Aisku nieko pries neturiu kai eilute 1 juostoje visi likus 5 kilometrams iki sankryzos riedetu. Bet kai taip pradeda daryt kas antras, ir dar antroje ir toliau eilese, tai prasideda... Kam reikia tas taupo, nieko pries neturiu, kol nepradeda trukdyt eismo. Ir tikrai nesu tas kuris nardo ir t.t. Vaziuoju pagal taisykles.
O begiu riedant nuo kalno tiesa, kad ima maziau. Nes laisvu riedant, tai ima kaip stovedama, o begiu, tai ratai suka motora ane?
Beje visi tie paskaiciavimai simtuju tikslumu.. Ok jei kas rimtai skaiciuoja. Bet bent kieno esu rimciau paklauses.. Tai toks ten ju ir matavimas. Su kolonkes uzsipilimu, kur apipisa ant litro ar keliu. Arba kai net nezino kiek bake yra. Daug mas is akies. Va mano ima 5 mano blemba 4.7 litro. Juokinga.
Poderis parašė: Koks dar vaidinimas.. Man laikas kartais brangesnis buna. .
Visiškai sutinku. Bet tada nereikia rėkt, kad mano ima..... tiek ir tiek......
Jei kiekvieną dieną šitaip, tai čia jokia ekonomija. Tamsta iškrinti iš temos ribų...
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Poderis parašė:
...
O begiu riedant nuo kalno tiesa, kad ima maziau. Nes laisvu riedant, tai ima kaip stovedama, o begiu, tai ratai suka motora ane?
Beje visi tie paskaiciavimai simtuju tikslumu.. Ok jei kas rimtai skaiciuoja. Bet bent kieno esu rimciau paklauses.. Tai toks ten ju ir matavimas. Su kolonkes uzsipilimu, kur apipisa ant litro ar keliu. Arba kai net nezino kiek bake yra. Daug mas is akies. Va mano ima 5 mano blemba 4.7 litro. Juokinga.
Jo,riedant nuo kalniuko laisvu su 1.9tdi ima~0.7ltr/h. Su kondyske litra kazkur. Ijungus auksta begi,paleidus pedala vartoja visiska nuliuka Nes kaip ir pats sake varikli suka automobilio inercija. Ir pasiekus tam tikrus variklio apsisukimus arba paspaudus akseleratoriu, vel isijungia kuro dozavimas.
Negeras:kalbedamas apie rekordus turejau omenyje mazesnes sanaudas uz gamintojo nurodytas Taip pat idomu butu suzinoti kaip jos buvo pasiektos
Pats greit jungsiuos prie dyzeliu,tai bus idomu suzinot kiek maniske siurbcios
Duba parašė:
Jo, riedant nuo kalniuko laisvu su 1.9tdi ima~0.7ltr/h. Su kondyske litra kazkur. Ijungus auksta begi,paleidus pedala vartoja visiska nuliuka Nes kaip ir pats sake varikli suka automobilio inercija. Ir pasiekus tam tikrus variklio apsisukimus arba paspaudus akseleratoriu, vel isijungia kuro dozavimas.
Taip, riedant nuo kalniuko įjungus laisvą pavarą kažkiek kuro ima. Jei riedi pakalnėn neišjungęs pavaros, sudirba ekonomaizeris ir sąnaudos turi nukrist iki 0. Man tas nepatinka, nes variklis tada tiesiog stabdo ir greitis nuokalnėje mažėja. Tada visi nori mane aplenkt ir aš mieste tada tampu "runkeliu".
Na, ar ne taip?
Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai
Nu taupiai vaziuot reik ten kur netrukdoma eismui ir nestabdomas srautas. Vilnius pvz tikrai didelis miestas ir eismo ritmas tikrai greitas,tai jei vaziuoji leistinu greiciu ar leciau,tai tik kuo desiniau Kairiosios juostos tiems kas skuba
Tai del "runkelio" deja -taip
Beje,del tos pacios TOP GEAR laidos,tai ten Jerremis sake i kalna iriedet,o nuo kalno spustelt daugiau,ar atvirksciai?
Pritariu visiems auksciau issakytiems patarimams
Logiskai mastant nuo kalno spustelet gazo riek maziau kad padidint greiti, todel paspaudi siek tiek o i ikalne vaziuodamas numeti kad nereiktu pedala nuspaudus visa vaziuot kad islaikytum ta pati greiti Mano nuomone, si beda yra auto pilote jie visada nori islaikyt vienoda greiti, as bent ikalneje numetu, o uzvaziavus i kalna vel svelniai greitinu