| Autorius | 
a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
medziotojas 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 506 
Įstojęs: 22.11.08 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2009-11-23 23:56 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Kam teko susidurti su jo keitimu? Kiek telpa? O svarbiausia, kaip isleist?  Ka dar reiktu zinot? Kokia mazdaug kaina? | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Donskovas 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 800 
Įstojęs: 03.02.09 Vairuoja: Audi A6 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 13:02 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
o kam keisti ta skysti tau ?? isleisti tai atsuki slanga nuo vairo stiprintuvo ir isbegti turetu didzioji dalis.kaina tai universalaus mazdaug 1 ltr 10 lt .  
 
 Tikras džentelmenas žino,kaip reikia paduoti ranką damai,išlipančiai iš rūsio su maišu bulvių.... | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Bamperis 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 8306 
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 14:16 | 
        1 
     | 
 | 
 
 
 | 
Donskovas parašė:
o kam keisti ta skysti tau ?? kaina tai universalaus mazdaug 1 ltr 10 lt .   Mazgas gana sudėtingas ir opus. Jei nenori turėt problemų, tai keisti reikia kas 4 metai arba 60000 km (skirtinguose šaltiniuose rekomenduoja vis kitaip). Tik universalų pilt niekas nepataria. Originalaus G002 000 nebegausi, nes nebegamina. Tam yra mineralinis žalias FEBI Nr 6162. Kaina apie 20 Lt (mokėjau 22) ir telpa 0,7 ltr.  
 
Dabar internetinėse pardėse galima rasti G004 000 skysčio, kuris yra tikslus G002 000 atitikmuo. 
 
Dar gali pasiskaitinėt čia: 
http://www.audiklubas.com/forumas/index.php/topic,622.30.html 
Daugoka, bet yra gerų minčių. 
Redaguotas Bamperis  2014-01-05 21:14 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
ERNIUZZ 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1031 
Įstojęs: 03.02.08 Miestas:  Šiauliai 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 14:37 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
universalus yra niekam tike, aisku geriau jis nei jokio   o keisti reikia kaip ir visus tepalus tik reciau   tik va idomu kaip su tuo filtru ar sieteliu kaip ten bepavadinus, kur bakelyje yra kuo praplaut eitu? 
 
  
Redaguotas ERNIUZZ  2009-11-24 14:40 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
medziotojas 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 506 
Įstojęs: 22.11.08 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 15:34 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Del tepalo aisku, kad FEBI 6162, o kaip su tuo filtruku, kur prie bakelio vairo stiprintuvo skyscio idetas? Keist? Praplaut? O pries keiciant praplaut kuo nors reikia sistema?  Nes pas mane rausvas dabar (turbut universalus). | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
ERNIUZZ 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1031 
Įstojęs: 03.02.08 Miestas:  Šiauliai 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 15:46 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
idetas paciame bakelyje, paprastai niekas jo neziuri, o sistema plauna tepalu, supila nuorina, ispila ir vel nauja supila   
 
  | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Bamperis 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 8306 
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 15:46 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
medziotojas parašė:
 kaip su tuo filtruku, kur prie bakelio vairo stiprintuvo skyscio idetas? Keist? Praplaut? O pries keiciant praplaut kuo nors reikia sistema?   Nes pas mane rausvas dabar (turbut universalus).  Nusipirk dvi bankes, užteks ir praplovimui ir užpildymui. 
 
Čia dar apie nuorinimo subtilybes: 
http://img109.imageshack.us/img109/8000/vairas2.jpg 
  
Man tai labai nepatinka tas 11-tas punktas.   
Redaguotas Bamperis  2009-11-24 18:09 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
medziotojas 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 506 
Įstojęs: 22.11.08 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2009-11-24 19:35 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Rusiskai nei boom boom  Gal kas trumpai esme pasakyt galetu?  Beja, kaip su tuo filtriuku? | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Drymon 
Klubo draugas
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 33 
Įstojęs: 17.02.13 Miestas:  Utena 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2014-01-05 18:41 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
| Galima Lietuviškai, kaip nuorint sistemą? | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Bamperis 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 8306 
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2014-01-05 20:09 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
http://img109.imageshack.us/img109/8000/vairas2.jpg 
 
     Laisvas vertimas į LT kalbą: 
 
 Pakeli mašinos priekį, kad ratai nesiektų žemės, pripili pilną bakelį skysčio ir palaikydamas jo lygį, greitai ir daug kartų sukioji vairą nuo krašto iki krašto, kol nebekils burbuliukai ir nebekris skysčio lygis. Stebėk skysčio lygį!!! Tada nuleidi automobilį, paleidi variklį ir apie 10 ar daugiau kartų suki vairą nuo krašto iki krašto, stebėdamas  skysčio lygį. Tą reikia daryti apie dvi min. Gazuot negalima. Kai skysčio lygis nebekris ir nebekils burbuliukai, pripili jo iki normos ir gali važiuot.   
 
Gero siurblio triukšmas rodo, kad gerai dar nenuorinta. Jei nuvažavus 20-30 km  triukšmas neprapuola, nuorinimo procedūra kartojama. Jei nepadeda, - keičiamas siurblys... 
 
11-tas punktas rašo, kad siurblys neremontuojamas, o keičiamas nauju.   
 
Dabar internetinėse pardėse galima rasti G004 000 skysčio, kuris yra tikslus G002 000 atitikmuo. 
 
 Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai 
Redaguotas Bamperis  2014-01-05 21:36 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Drymon 
Klubo draugas
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 33 
Įstojęs: 17.02.13 Miestas:  Utena 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2014-01-07 19:52 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
| jei 30km nuvažiuoji ir nedingsta užesys reik keist siurblį, tačiau jei užia, tačiau stiprintuvas veik. galima tokiu važinėt, ar kenkia kam nors? | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Bamperis 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 8306 
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2014-05-23 22:39 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Čia tas paveikslėlis RU kalba apie vairo stiprintuvo siurblio nuorinimą, kur buvo panaikintas. 
  
 
 Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai 
Redaguotas Bamperis  2017-06-14 23:58 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Martynas29 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1416 
Įstojęs: 12.01.11 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2014-05-23 23:37 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Bamperis as irgi visai nesenai sužinojau apie ta G004 000, kuris kaip daug kas sako yra G002 000 atitikmuo, o jisai kartais jau ne be pilnai sintetinis? nes  G002 000 tai mineralinis ir ar galima febi 6162 maisyti su tuo G004 000? 
 
 Mano Audi b2 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Bamperis 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 8306 
Įstojęs: 17.10.08 Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2014-05-24 13:17 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Vyručiai, aš dabar jau pasimetęs. Anksčiau rašydavo, kad G004000M2 mineralinis, dabar daugumoj rašo, kad sintetiniu pagrindu, bet maišyt su G002000 galima.  
Aš jį pirkau, kamštelis žalias, bet ant pakuotės nerašo koks jis - sintetinis ar mineralinis. Dar tebestovi nepradarytas.  
Ant mašinos bakelio A4 B5 parašyta pilti tik mineralinį. Čia rašo, kad jų pagrindas identiškas http://autoprime.com.ua/originalnye-masla/gur-vw-audi-g004000m2 
„Масло для гидравлического усилителя G004000M2 (оригинальное) – жидкость, заливаемая в гидравлический усилитель руля моделей концерна Volkswagen AG, включающего такие бренды как Volkswagen, Skoda, Audi и Seat. Была проведена смена номеров масел для гидроусилителя. Поэтому вместо номера G002000 на данный момент используется номер G004000M2. Эти 2 типа масла идентичны в своей основе, но имеют разные комплексы присадок. Тем не менее, их можно смешивать между собой. Изготовлено в Европе.” 
Perverčiau ir vokiškus puslapius, bet nieko vertingesnio neaptikau. 
 
Redagavau, nes pranešimas parašytas seniai, o nuorodos nebeatitiko turinio.   
 
 Gerbkime lietuvių kalbą, rašykime pranešimus lietuviškai 
Redaguotas Bamperis  2017-06-14 21:58 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Martynas29 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1416 
Įstojęs: 12.01.11 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2014-05-24 16:08 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Nu jo idomu, nes kad po to neprisidaryciau problemu, kai nuspresiu sumaisyti su febi 6162. 
 
 Mano Audi b2 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Basile 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 56 
Įstojęs: 15.07.14 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi A4 
 | 
| Parašyta 2017-06-13 18:55 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
| Koks geriausias būdas išleisti vairo stiprintuvo skystį? Pas mane jis jau rudas ir ties minimalios ribos. A4 B5. | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Dingau 
Klubo draugas
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 342 
Įstojęs: 02.08.15 Miestas:  Šiauliai 
Vairuoja: Audi A8 
 | 
| Parašyta 2017-06-14 18:13 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
O tai kokios  spalvos  jis turi  buti  jei  ne rudas?   Nuo  siurblio  apacios   slanga  atsuki  kuri  yra  zemiausiai   ir viskas  kitu variantu  nezinau    | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Martynas29 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1416 
Įstojęs: 12.01.11 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2017-06-14 23:32 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Vairo stiprintuvo skystis turi buti zalias bent jau sitoms visoms senesnem audi, o slanga reikia numauti ploniausia, kuri ateina i bakeli, o numauta bakelio galiuka uzaklinti, kokia uzlenkta slangute, kad kai pilsi nauja skysti i bakeli jisai neisbegtu, o nuimta slanga kisi i tuscia bakeli ir sukinejant vaira isvarysi sena skysti lauk tik nepamirsk pasikelti abieju ratu i ora taip bus lengviau ir nesigadina vairo stiprintuvas tada. Dar nepamirsk pastoviai pripilti pilna bakeli naujo skyscio, nes naujas skystis isvaro sena skysti ir sistema prisigaudo maziau oro, lengviau nusiorinsi sistema ir sukinek vaira ijunges degima. 
 
 Mano Audi b2 
Redaguotas Martynas29  2017-06-14 23:37 | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
A90A 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1197 
Įstojęs: 31.12.13 Miestas:  Prienai
 
Vairuoja: Audi A8 
 | 
| Parašyta 2017-06-14 23:44 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Uzkurimasina ir nieko sukint nereik  | 
   | 
| Autorius | 
RE: a4 95m vairo stiprintuvo skyscio keitimas | 
Edmasss 
Klubo draugas
  
 
  
  Atsijungęs 
Pranešimai: 1937 
Įstojęs: 04.12.08 Miestas:  Kaunas 
Vairuoja: Audi 80 
 | 
| Parašyta 2017-06-15 22:15 | 
        0 
     | 
 | 
 
 
 | 
Nū įdomu pasidarė del skyscio. Daug kas šaukia kad mineralinis žalias eina febi. Eilę metų jį pyliau,tikėdamas kad tai tinkamas.skystidls,, bet nepajauciau skirtumo tarp jo ir universalaus. priešingai, supylus febi dažniausiai durniuodavo stiprintuvas, gal tik sutapimas. Kitas klausimas kaip dėl sintetinio pylimo?  bamperis teigia kad originalo analogas yra sintetinis. Vairo kolonėlių remonto dirbtuvėse sakė pila dextrona raudona, kas mano supratimu yra sintetika. Neseniai dalių parduotuvėje pirkau skysti vairo sistemsi ir davė būtent sintetini,nors bandžiau ginčytis. Pardavėjas aisko,kad tai pagal katalogą priklauso.tai kur yra skirtumas tarp mineralinio ir sintetinio? Gal visgi sintetika yra ilgaamziskiau ir švariau? Gal jo tepimo savybės efektyvesnės?   
 
 uz audi yra geriau tik audi quattro | 
   |