Štai ir man laikas parodyt savo audine, ypatingo nieko, 1.9 TDi, 66 kw, visi langai elektriniai, klimato kontrole, kondikas, veliurinis salonas, aparatūros jokios nėra, ratukai r15.
nusipirkau ja spali 2008, atrodę geros būkles išskyrus kėbulo, buvo siek tiek įlenkta į prieki, dėl to kaina buvo žemesne, bet po mėnesio atradau joje dar nemažai bedu.. ogi pradėjo kaist variklis, dabar jam padarytas kapitalinis remontas, pakeisti visi diržai, įtempėjai, guoliai, vandens pompa, pilnai atrestauruota galva. pakeisti visi radiatoriai. važiuoklei teko keist priekini kairėji guoli, stabdžiu kaladėles, galiniai suportai atrestauruoti, visi nudažyti, dabar eisiu keist atraminius guolius, nes pradėjo barškėt . įsidėsiu keletą fotkiu, po to papildysiu, nes nelabai šios kokybiškos gavosi, vertinkit
uz 8k, tada maziau 9 nebuvo i ka ziuret, o i sita papuoliau kad buvo padaryta pardavimui.. bet nesigailiu, apie 1.5 k investavau varikliuka, uztat jis dabar kaip naujas, o buciau pirkes tada masina uz 9.5 ir vel gi nezinai i ka buciau pakliuves
Grazi auduke, vakar gyvai pamaciau, tai dar gerai pagalvojau kieno cia galetu buti Pasmane irgi barska priekyje kazkas, speju atraminis guolis irgi, servize sake viskas ciki. Idomu koks tas garsas atraminio barskejimo.
Vo su tuo atraminiu, jei a4 toks yra tai gali ir pas mane tas pats, nes sarnyrus surestauravo, o per mieste kur varai ratas kur nors biski pakliuna i koki sulni lengvaiir pradeda barsketi kaskas desinej pusej ir dar taip ikyriai
uzvedet cia diskusija apie atraminius guolius pakeiciau ka tik desines puses, dabar vaziuoju i europa apziuret stoga, ruosiuosiu renginiui http://www.atostogunuoma.lt/vilniuschallenge
savaitgali gal kaires puses keisiu, turejau bedu atsukt stabilizatoriu, pas mane ten buvosesikampiui skile prilaikyt ta varzta, ji surudijo visa ir prasisuko, tai vos atsukom, pravaliau viska, gumite gumite pakeiciau ir graziai uzsukau, dabar berods nebebarska, jei kam reikes pagalbos rasykit i pm
stai snd pakeiciau savo forsunke su laidu, dingo klaida, atsirado trauka, dabar zimiai geriau traukia, dar radau ten kur ekologinis voztuvas vamzdeli uzglusinta, kazkas minejo, kad tipo trauka padideja, bet as istraukiau ta plokstele kuri buvo ikista, taip maziau kenksmingu daleliu ismeta snd gal nuvaziuosiu patikrint kiek turbina pucia, gal katalizatorius dar gali but uzsikimses
sveiki, sianakt nutiko man nelaime, vaziavau buividiskese salia ezeru, 1 pavara, letai, ir ant nedidelio posukio kazkas nutiko, nezinau kas, nesuvokiu iki siol kaip tai galejo nutikt, zodziu turbut supainiojau stabdi su gazu ar dar kazkas, pameciau vaira ir mashina iskrido i ezera,, nieks nenukentejo, buvau su draugu, visi ispalukem, mashyna prastovejo vandenije iki langu vidurio mazdaug 2-3 valandos kol radau trala, isteauke su gidrauline lebiodke, viskas suslapo, salonas pilnas dumblo ir visokio shudo, kaip suprantu, mashyna praradau... ka jus manot ka is jos dar galima paimt? kokie reikalai su varikliu? speju pagavo vandens tikrai, ka su salonu daryt? neturiu nei garazu nei pinigu atiduot kazkam tvarkyt
gabenkis i kaima ar kur, kur yra vietos ir dziovinkis viska isardyk visa salona, isdziovink, dyzelio variklis nk ten jam nenutiks. visa saugikliu bloka pasikeisk, nes oksiduosis, visas reles, seip visus kontaktus nupurksk spec purskalu nuo oksidacijos... gal pavyks paciam prikelt masiniuka... uzjauciu. ir sekmes
o tu velnias, nuosirdziai uzjauciu, zinau ka tai reiskia, maciau akyse kai draugas su kabluku i pruda iskrido gal 60km/h Ne itin smagus jausmas paciam matant buvo, o ka jau kalbeti apie vairuotoja ir keleivius tavo atveju
Bandyk dziovintis kaip s-line sake, draugo kabluka po dvieju savaiciu uzvede is pirmo karto. Bet salonas smirdejo ziauriai, paneles isbrinkusios ir issiputusios buvo, zodziu per brangu kazka remontuot buvo.