Marke: Audi
Modelis: A6
Variklis: 2.5TDI ( 103kw ) + Chip
Metai: 96'
Spalva: Žalia
Komplektacija: El. langai, odines sedynes, kondicionierius, El. veidrodėliai,S-line vairas,originali signalizacija. Daugiau nieko kaip ir idomaus.
Įsigyta 2014.09mėn, per tą laiką atlikti darbai :
Pakeisti Oro/Salono/Kuro/Tepalo filtrai,vairo stiprintuvo skystis,išvalytas salonas,pakeistas salono ventiliatorius,galiniai stabdžių diskai,kaladėlės,guoliai,rankinio trosai,perrinkti suportai
Planai :
Pasiekti ir palaikyti kuo idealesnę techninę būklę, likviduoti visus avarijos padarinius,
dropas
kažkas idomesnio R17/R18
užtamsinti langus
S4/S6 blenda (Atlikta)
sutvarkyti problemas su stabdžių vakuumu (Atlikta)
GPS/TV
pririšti ar pakeisti kitą signalizaciją
Autopilotas
Skydelis su BC
Amerikietiškų posukių modas
Medžiaginiai kilimėliai vasarai
Diagnostika (Atlikta)
Pagerinti audio aparatūrą (Atlikta)
Pakeisti / Persiųti pavarų svirties perjungimo bumbulą
Naujai persiųti S line vairą (Atlikta)
Medžiaginiai kilimėliai vasarai
Bus pildoma...
Dėja kišenė studentiška tad visko greitai atlikti tikrai nepavyks, dėl finansų, bet su laiku tikiuosi kad viskas po truputį judės
prisegu foto iš skelbimo prieš perkant
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Redaguotas dntz 2015-04-10 11:54
atrodo visai nieko, bet tai foto pardavimui realybė visai kitokia pasigrožėkit : ' target='_blank'>[URL=http://s300.photobucket.com/user/dntz1994/media/IMAG0082_zpsa5c21b6d.jpg.html]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[mail][/mail]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Skirtumas nemenkas Techninė būklė tikrai pasirodė nebloga, kaina irgi buvo viena mažiausių rinkoje tuo metu ( Palikim tai intrigai) tad skelbimui atsiradus, vos tik po poros valandų audinė pačiupta.
Nieko nelaukta ir nukautas salono ventiliatorius kuris neveikė, bėda išspręsta, taip pakeistas termostatas, nes buvo užstrigęs atidarytoje padėtyje, to pasakoje temperatūra užkildavo iki +-65 C, na bet viskas sutvarkyta. žiemą sutikom šiltai.
Ilgai nelaukta ir pakeisti visi filtrai ir tepalai, pats tepalas buvo kažkoks siurkštus, tarsi su smėliuku smulkiu,vietomis net buvo panašu į želė. buvo išsigąsta, kad prirpilta bus daktarų, ar dar ko tad pakeičiau tepalą ir tepalo filtrą, ir po nepilnų 400km tepalas vėl keičiamas, taip pat žinoma ir filtras, tepaliukas gražus, viskas judam toliau žmogus keisti filtrus matosi ne mėgėjas buvo
[img][/img]
[img][/img]
Dėja buvo persistengta, o gal pats varžtas senas, dėja jis trūko
[img][/img]
nežinau kodėl, bet visuose kataloguose, A6 2,5TDI karterio varžtai būna paprasti, ta prasme nesijungia tas papildomas vamzdelis, dėkui Dievui namuose buvo rastas kitas, nuo kažkokios tai technikos
Redaguotas dntz 2015-02-17 16:52
Iki žiemos dar užsiiminėjau smulkiai darbais, taip kaip vidaus iškuopimas, įvairūs menkniekiai, sėdynių valymas, iš juodų pavirto į tamsiai mėlynas daugiau šiaip visokie smulkūs darbeliai, neveikiančių lempučių keitimas ir t.t
[img][/img]
Atsiprašau, kaip pastebėjot su kokybe nedraugauju
Vairo kolonėlė ar tai siublys išleisdavo kažkokį šaižų garsą kartais, trumpai, maždaug 2 sek ir pakankamai retai, nieko nelaukta, pradžiai pakeistas vairo stiprintuvo skystis, dar porą kartų teko tą garsą išgirst, po to dingo viskas Vairas žymiai lengviau sukiojasi, patariu išbandyt pasikeist skysti, nes dažniausiai niekas jo nekeičia, man tikrai padėjo
Aš bent dariau taip, susirandi tokią talpą, tinka paprastas plastikinis butelis, bent 1l talpos. jį iškart pasidedi po kapotu , ten priėjimas gana patogus, numoviau didžiają šlangą nuo vairo stiprintuvo skysčio bakelio, iškart pakišu turimą pūslę kad skystis į ją subėgtų. Subėgus skysčiui iš bakelio ikišau numautos šlangos galą į puslę, užkūriau mašiną ir keliatą kartų pasukiojau vairą, jis sukiojasi žinoma sunkiai, jeigu skysti nebeteka, ir pradeda ūžti siurblys gesini mašiną, uždedi šlangą atgal ant skysčio bakelio, pritvirtini chamatą, arba lietuviškai - sąvaržą pili naują skystį, kai jis jau nebesubėga užkuri automobilį vairą pasukioji ir dapili. Teoriškai pagal katalogus, šiai mašinai skysčio reikia 0,7-0,9l. aš supyliau apie 800-850ml iki šiek tiek daugiau nei puse normos. Išleidau šiaip mažiau. Patariu pasižiūrėt skystį, jeigu jis tamsus keičiam Naujas skystis turi būti šviesiai šviesiai žalios spalvos. Maniškis buvo juodas Darbas labai paprastas, įrankių kažkokių tai nereikia, pats skystis kainuoja nedaug. Man kaip minėjau dingo visi garsai ir vairas pastebimai lengviau sukiojasi
Redaguotas dntz 2015-02-19 08:18
Kebulo defektai , blogiausia kas gali buti , bet jeigu noresi susitvarkysi , noriu paklaust kaip chipas jauciausi ? kuro sanaudos >>? esi vairaves tokia kuri ne chipuota ? ar skirtumas akivaizdus ?
Dėl kėbulo, apturėjau labai nemalonių įvykių, tad kėbulas tvarkomas, na bet apie tai truputį vėliau. Dėl Chip, tokią pirkau, kaip važiuoja stock`as - nežinau, sunku palygint. Pardavėjas sakė kad labai gerai eina, sako čipuota gali būt, jis tokią iš Vokietijos pirko, labai nesureikšminau, maniau tik giria prekę, pravežiau kelis draugus, visi kaip susitarę teigia, kad ji važiuoja tikrai pergerai. Buvau nulėkęs į Garliavą pas Chipuotoją, pravežiau, sakė tikrai gerai eina, žiūrėjo kompą, sakė kažkas daryta, buvo nutarta stendu išmatuot galią, bet dėja dėl nesklandumų to kol kas nepavyko padaryti. Keista gal kiek kad maniškė nedūmina, gal vos, bet tikrai nedaug. Važiuoja pakankamai smagiai, kada esant galimybėms pafilmuosiu. pvz važiuojant ramiai, ir sugalvoji šiek tiek greičiau važiuot, tai jeigu 2 bėgyje ir kelias bent drėgnas, tuo metu kai pilnai užpučia turbina -1900rpm lošia gerai ir iškart ratai buksuoja, autostradoj šiek tiek kvailiojom, tai C5 2,5 greičiausiai 110kw apie techninę būklę pasakyt negaliu nieko, nepažįstu, bet nesunkiai padėjau į pavėsį, vienodai ir tolygiai atlikinėjo,važiavom nuo 90km/h iki 170km/h. Apie kuro sąnauda, atvirai kalbant jų neskaičiavau dorai. Kaip žinot pas C4 anksti užsidega kuro lemputė, -12l pas jus beroc skaičiau kad nuo lemputės užsidegimo kažkas pralėkė dar 200km. Mano rekordas kol kas užsipyliau pilną, užsidegė kuro lemputė, dar pralėkiau 50km ir pyliau, prasukta 1250m. Daugma Vilnius - Panevėžys visada 5kiese ir daiktai, 85proc trasa 120km/h 15proc miestas, vengiant kamščių. čia toks kaip ir mano ekonomiškumo rekordas, šiaip normaliai važiuojant, žiemą su pašildymais mieste 8-8,5 vengiant kamščių, bet palakstant, autostrada 120km/h 7l užtenka o tiksliai dar nesu sukaičiavęs.
6 begiu jinai ? pas broli buvo cipuota , jis cipavo pirkes , pries 2 metus , tai iki 3 begio sausu asvaltu prakasdavo ratai , bet velgi cipavo pas zmogu kuris isarde kompa ir litavo kazka .. sanaudos buvo juokingos , 8 litrai max mieste , todel galvoju ir sau chipa mest , bet bijau kazkodel .. todel klausiu as visus kas kaip , nes brolis nespejo nei 3 men pasivazinet , kaip sudejo i sviesofora ... su tuo chipu visokiu variantu siulo zmones , ir kiekvienas kitaip ji daro , tai nzn kur ir kaip ji daryt
jo 6 - bėgė.man ratai sukasi ne specialiai, ta prasme vos gazo daugiau ir tik turbina užpučia ir buksuoja padangų gaila tai 3 bėgį anksčiau jungiu dabar kontaktų neturiu, bet reikalui esant rasčiau, to vaikino iš Garliavos. Padaro, diagnostiką, gyvus parametrus, tada padaro individualiai programą. Dirba kiek žinau ir su rimtesnėm sportinėm mašinom, o kaina kaip garažinių jis irgi litavo. Žinau ne vieną kas pas jį darėsi, visi laksto sėkmingai
Redaguotas dntz 2015-02-19 23:23
prieš žiemą nuveikti darbai, dėja darbų eigos foto nėra
Pakeisti galiniai stabdžių diskai TRW
Pakeistos galinės stabdžių kaladėlės TRW
Pakeisti galiniai guoliai SKF
Pakeisti rankinio trosai
Pilnai perrinkti galiniai suportai, pakeisti mandžetai
Nupirkti dar vieni R16 lieti ratlankiai su žieminiais batais
[img][/img]