Marke: Audi
Modelis: A6
Variklis: 2.8 30V ( 142kw )
Metai: 97'
Spalva: Juoda metalikas
Komplektacija: Pr el. langai, el. liukas, el veidrodeliai, pr rekarinės, šildomos sėdynės, tonuoti mėlinai visi langai ir veidrodėliai, S line vairas, ASR antipraslidmo kontrolė, klimato kontrolė.
Modai: Nupirkiti vasarinius R16 originalius Audi ratlankius, gauti porankį ir jeigu rasiu visas galinių langų užuolaidėles.
Planai: Įsidėti tiesiogines dujas.
Taip atrodė, kai tik nupirkau ją.
Įlenkta arka ir biški nuskelti dažai.
Biški ant kablio buvo pasimovusi, bet jokios toliau konstrukcijos nepažeistos, nei radiatoriai tik reikės perdažyti buferį ir gal kapotą.
Na tesiu savo naują temą toliau.
Kai nupirkau tai salonas aitrodė tikrai ne pats gražiausias, nes paskutinis šeimininkas buvo jauna šeima, nes radau kūdikių pieno buteliukų, kvepalų ir pilną peleninę prirukytą cigarečių ir kramtomos gumos, bet kas idomiausiai, kad per visą saloną neradau nei vienos prarukytos skylutės, kaip taip sugebėjo rukyti tai man tikrai klaustukas.
Tai va taip atrodė salonas pradžioje nieko gražaus ir nieko ypatingo, bet kai prikišu, aš nagus tai visuomet gaunasi ne eileinė mašina tik žinoma reikia rodyti ir pasakoti viską iš pradžių.
Variklio skyrius man patiko, kai tik atidariau kapotą tikėjausi, kad perikupas bus jau visą variklį apiplovęs, bet gerai, kad nieko nebuvo daryta, todėl visos bėdos iskarto buvo matyti.
Tai va toliau ėmiausi, kaip ir priklauso geram audi šeimininkui visos važiuoklės remontas, tepalų, filtrų keitimas. Viskas kainavo tikrai nemažai, nes stengiausi pirkti viską, kas geriausiai, nes pirkdamas pigias dalis jau esu gyvenime pasimokęs ir naudoju ta pasakyma, kad skūpas moka du kartus.
Pakeičiau generatoriaus dirželį, nes senasis buvo visas sukeldėjęs.
Tepalus supyliau Castrolio pusiau sintetinius, nes logiškai mąstant variklis jau nenaujas tikrai bus padilęs ir į jį supilti pilnai sintetinius tai po to gali tą mano tepaliuką gerą arba greitai suvalgyti, arba pro visus galus isleisti.
Toliau negalėjau atsispirti pagundai jos nenuplauti, kai nuploviau iškarto pasimatė šitos audi grožis.
Norečiau paklausti administratorių, o kaip pasidaryti, kad avataro nuotrauka butų šitos audi, bet tuo pačiu liktų ir mano senosios audi 80 b2 temos avataro foto?
Varikliukas tai tikrai saunus ir masinyte graziai atrodo tik patarciau gal geriau ne r16 o 17 nes masina didele tai tie 16 mazi atrodys ir noretusi salono foto ir lauksiu naujienu.
Kaip sakiau viskas bus tik siandiena, kaip tycia mano netas uzsilagines tai nezinau, kaip man seksis ka nors dar ikelti, bet kitomis dienomis tai tikrai papildysiu, o varikliukas piu piu piu tikrai neblogas ir sukasi neblogai skaitau sitai ceškei tai yra pats optimaliausias variantas lyginant svorio ir galingumo santikį gaunasi labai sakyčiau ekonomiškas. Na del ratu tai pradžioje tikrai buvau nusprendęs dėti S kinius originalius R17, bet viskas pasikeitė, kai forume pasiklausinėjau žmonių, kurie būtent su tokiais ratlankiais važinėjau ir jie man pasakė, kad komfortas tikrai nukenčia ir duobes labiau jaučia, todėl nusprendžiau, kad geriau paaukosiu biški grožio, bet komfortas liks, nes ir šeimyna tikrai mažų mažiausiai norės kratytis, o ir pats jau išaugau iš to kietumo, norisi kruizinimo.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-12-01 22:17
Na, ka tesiam tema toliau apiplovęs naują savo Audi ėmiausi važiuoklės remonto darbų, nes jinai galima sakyti buvo pusiau sugriuvusi, svarbiausiai, kad amortikai geri, buvo suplyšusios amortizatorių apsauginės gumos, stabilizatoriaus gumos išplyšę visai, viena granatos guma visai suplyšusi, diskai visi su kaladėlėmis buvo pakeisti, nes ju galima sakyti jau nebuvo, ataraminė guma, sakės vienos šarnyras restauruotas, kitos geras, aišku abiejų šakių sailenblokai pakeisti.
Na va jau pakeista granatos guma.
Nupirkti nauji galiniai diskai lygtais italu firmos, kol kas dar laiko mano apkrovas ir nesusimete, todel pirkiniu esu patenkintas pirkau Tanagroje.
O taip jie atrodo jau sumontuoti ant masinos nekreipkite demesio i suportus kita pavasarį jeigu viskas bus gerai jie bus nudažyti sidabrine spalva.
Čia priekiniai Boscho diskai su nuolaida kainavo 270lt, o taip tai 350lt, jeis kol kas esu irgi labai patenkintas,nes labai gerai atlieka savo darba.
na ir jau sumontuota su Ferodo premier kaladelemis.
Priekinės kaladėlės.
Kai nusipirkau masina tai skydelyje degė šauktukas pastoviai važiuojant ir stovint tai pasirodo buvo kaltos sudilusios kaladėlės iki daviklio, kai jas pakeičiau sauktukas dingo.
Tepalų keitimas
Pakeistos amortizatorių apsauginės gumos.
Aišku prieš dedant diskus gerai nušveistas flanšas, nežinau, kaip kitaip lietuviškai pavadinti ir suteptas su vario tepalu, kad neprikeptų diskai, nes jie mėgsta prikepti, o po to tenka juos daužyti, o po tokio sutepimo kada tik nori nusijama.
Stabdžiai man visuomet buvo vienas iš svarbiausių automobilio dalių, todėl jiems tikrai pinigų negailėjau, viską pats darau ir jokiems kitiems žmonėms neduodu prie savo audi kišti nagų, nes kitų meistrų darbais aš nepasitikiu tik savo, nes kai pats surenki tai ir žinai, kaip kiekvieną vartą užveržei.
Pakeistos stabilizatrių lemforderio gumos, kainavo 80lr abejoms pusėms.
Originali šakė su jau išpresuotu senu sailenbloku ir atrestauruotu šarnyru.
Ir žinoma pats viską susipresuoju su savo pačio pasidarytu presu.
Na ir jau supresuoti abu sailenblokai.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-12-04 10:04
Čia idesiu keletą foto, kaip variklis atrodė prieš ir kaip atrodė, kai as jį savo rankomis visą išvaliau be jokio karcherio ir panašiai, nes nenrorėjau, kad koks nors daviklis užsitrumpintų nuo drėgmės, ar taip kokia elektra nepradėtų durniuoti.
O čia po nuvalymo, aišku praėjus jau ne vienam mėnesiui važinėjant
Tesiam toliau taip atrodė, kai pirmą kartą nuvaškavau.
Liukas, geras dalykas vasara.
Teko pasidaryti ir salono cheminį valymą pačiam, užtrukau visą dieną, bet buvo verta. Taip atrodė sėdynės prieš valymą.
O taip atrodė daugiau mažiau prakuoptas salonas.
Pakeistas stabdžių naujas skystis ir nuorinta sistema.
O taip atrodė variklis pradžioje, kai tik buvo apivalytas.
Na ir galiausiai taip atrodė maniškė audi,kai biški pabandžiau su mašinka papoliruoti.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-12-03 09:44
Na šita audukė tai greitesnė už tavo buvusią, nes jinai tik priekiu varoma, o tai reiškia, kad lengvesnė už guattro ir lengviau jei pajudėti, negu visus ratus pajudinti iš vietos,plius dar pas mane yra ASR, kurio dėka neleidžia ratams prasisukinėti šniūrais, o tai irgi pagreitina startavima, o gamintojas deklaruoja tokius skaičius įsibėgėjimo iki 100km/h.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-12-03 09:55
Martynas26 parašė:
Na šita audukė tai greitesnė už tavo buvusią, nes jinai tik priekiu varoma, o tai reiškia, kad lengvesnė už guattro ir lengviau jei pajudėti, negu visus ratus pajudinti iš vietos,plius dar pas mane yra ASR, kurio dėka neleidžia ratams prasisukinėti šniūrais, o tai irgi pagreitina startavima, o gamintojas deklaruoja tokius skaičius įsibėgėjimo iki 100km/h.
nejuokauk vien q, duoda issiverzti jau. visus bmw 3.0d ir 4.0huliganus draguose darydavau ir su tokiam paciom dragindavau, irgi gaudavo
Nicko, o ka daryti, kai šiais laikais pilna visokių kreivarankių, kurie dirba auto servisuose,kuriems palieki mašina, o su ja tau gali daryti, ką nori, kol tavęs nebūna, gali ir kokias sveikas detales iš tavo mašinos išimti ir pakeisti senomis ir nesutvarkę pilnai gedimų nulupti iš tavęs pinigus, o jeigu dar pamato, kad visai apie technika esi žalias ir nieko nenusimanai tai išviso prigalvoti nebūtų gedimų, todėl pats viską ir tvarkausi, niekam neleidžiu prie jos prikišti nagų. Servisuose apsilankau tik dėl keletos dalykų, kad lempas sureguliuotų, padangas permontuotų, ratų suvedimą padarytų ir kokią diagnostiką su kompu padarytų ir jeigu yra klaidų jas ištrintų,o daugiau viską pats darausi, ko nežinau pasiklausiu draugo, kuris prie mašinų dirba arba kaip ir daugelis pirmą kartą susidūręs su kokiu nors gedimu ir apie jį nieko nežinodamas ieškausi po audi forumus informacijos ir tik kai pilnai atsirenku iš visos krūvos įvairios informacijos, kuri yra teisinga einu remontuoti savo Audi. Žinoma tokiu būdu sutaupau pats labai daug pinigų, laiko, nervų ir neduodu uždirbti servisams iš manęs, o už tuos sutaupytus pinigus nusiperku įrankius su kuriais galiu pats viską pasikeisti.
Mano Audi b2
Redaguotas Martynas29 2013-12-03 11:22